Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

onsdag, desember 13

Tilla-tenkning

Ser at det er lenge siden jeg sist jeg har blogget.
Jeg har i utgangspunktet noe å blogge om, men skal spare gullkornene til slutt.

Det er jul, det er ikke snø, det er ikke julestemning og det er ikke super kaldt med 7-. Hvilke jul er det å skryte av? Nei, jeg synes noen har gjort en dårlig jobb i år.

Så til mitt bloggetema: Jeg har en egen tenke måte, også kalt tilla-tenkning. Den som karakteriserte dette for første gang, var Snniva, min søster. Det går altså ut på å tenke veldig enkelt om alt mulig. Bokstaveligtalt. Hun mener at jeg klarer å få alt til åp bli lett, og at jeg kan trekke konklusjoner som jeg kommer frem til ved å rett og slett å tenke på en, noen vil kalle det ulogisk, lettvint måte. Jeg synes min måte å tenke på er veldig logisk, og forståelig. Jeg vil si at jeg tenker på en måte som gjør at alt kan formidles og bli forstått av mindreårige. Jeg klarer ikke i skrivende stund og komme på et eks på en "tilla-tenkning", men det kommer kanskje.

_Peace_