Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

onsdag, oktober 11

Nattog.

På mandag var jeg ganske syk. Det var ondt og stå opp.

I går var jeg ganske syk. Det var forferdelig å stå opp.

I morges var jeg veldig trøtt, det var sykt å stå opp.

Jeg gikk inn i den kalde dusjen som ble varm, og dusjet litt. Deretter dro jeg til skolen. Jeg liker ikke lærere som ikke leverer ting kjapt tilbake. Det var det. Jeg liker ikke å sitte på skolen når jeg er trøtt og syk, så egentlig burde jeg ikke gjort det. Men slik er livet iblandt.

I helgen skal jeg til Oslo, og noen andre har bestilt billett til meg. Det tar jeg lærdom fra: ALDRI UNDER NOEN OMSTENDIGHETER LA NOEN SOM IKKE TAR TOG BESTILLE BILLETTER FOR DEG! Sånn, nå er dere advart. Jeg har nemlig latt noen gjøre dette, og jeg har endt opp med noen fusking nattog billetter. En fra i morgen av, og en på søndag. Faen. Jeg hater nattog, i tillegg går jeg jo på skole? To dager fri er ikke det jeg gjør. Jeg går glipp av masse. Noen timer, greit nok. Men to dager? Eller forventer de at jeg skal gå på skolen på mandag? Helvete. Dette blir ikke bra. Starte uken med for lite søvn. Dobbelt helvete.

Min liste er som følger:
1. Dra til Oslo med et utrolig teit nattog.
2. komme frem i Oslo tidlig om morgenen.
3. Fortelle folk hardt og kraftig at nattog ikke tolereres.
4. Dra hjem fra Oslo med nattog.
5. Komme frem i Bergen tidlig om morgenen.