Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

onsdag, november 8

De ikke-uttalte ordene

I dag har jeg hatt gym. Generelt liker jeg ikke gym, men i dag, var det verre enn "ikke like". Jeg har alltid sagt at jeg er en "teori-person", en som liker alle fag som ikke er praksis-fag som bl.a. gym (dette stemmer ikke, for det er bare gym jeg ikke liker). Men tilbake til utgangspunktet: jeg liker ikke gym. I dag hadde vi teori, gymteori. Det var utrolig kjedsommelig. Som regel foregår undervisning i klasserom, men dette er første gang jeg har hatt teoriundervisning i en garderobe, med overhead (!). Jeg kan legge mitt hjerte på et sølvfat som bevis på at jeg ikke lærte noe, og husker heller ingenting, fra mine to timer med gymteori. Og her kommer det, ordene jeg aldri trodde jeg skulle uttale (eller skrive): Jeg ville heller hatt gym. Ordentlig gym.

For så å legge denne gymmen til side, og for å avslutte innlegget med en lystigere slutt, har jeg tenkt å referere til min samtale med Sondre fra Stavanger i går. Eller, jeg skal gi et kort referat: Jeg skal få indisk lukt på flaske (også kalt parfume) fra India. Dette er ikke en vanlig lukt, men lukten av india. Jeg ønsker deg lykke til min venn, og satser på å i det minste få deg tilbake i god behold etter det indiske oppholdet.


Namaste <3

2 Kommentarer:

At onsdag, 15 november, 2006, Anonymous Anonym skrev:

Hei tilla. Liker bloggen din veldig godt. Veldig "Tillalate". Jee. Andre ting: Thea blir med på torsdag. Er du fortsatt med? Det er sånn fylkestingeling med SU tidligere på dagen. Men rekker det fordi om. Dette var en laang kommentar. Anyways.. Må tilbake til nami timen. Vi snakkes!

kozz ü

 
At onsdag, 15 november, 2006, Blogger Tilla skrev:

Så bra at du liker den!

Eg kjem, eg kjem :)

Zuzz

 

Legg inn en kommentar

<< Home