Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

tirsdag, november 28

Jeg tar utfordringen

Hvor bor du?
Bergen, minde, fantoftneset.

Hvilke bok holder du på med nå?
Gymteori. Men av romaner, er det "Min hellige krig"-Nazneen Khan-Østrem

Hvilke motiv har musematten din?
Bærbar vettu.

Hva er ditt favorittselskapsspill?
Kinasjakk, flasketuten peker på og monopol.

Hva er din favorittselskapsduft?
Armani mania, pour femme

Hva er din verste duft?
Tomat

Hva er din favorittlyd?
Pensko-klikking på tørr bakke på film

Verste følelse i verden?
Skrekk, redsel generelt.

Første du tenker på når du står opp?
Mat og klær.

Favorittfarge?
Azurblå, eller grønnblå

Hvor mange signalen går det før du svarer på telefonen?
Å, he, he. No offence, men det kommer ann på. Herved en stor beklagelse til min gode venn Kristoffer som ofte må ringe 7-15 ganger (jeg tar forøvrig ikke tlf fra nr jeg ikke kjenner).

Hva skal ditt barn hete?
Mikalina, Glød eller noe jeg ikke har hørt om enda.

Hva betyr mest i livet?
Mat, søvn og elskhug <3 style="FONT-WEIGHT: bold">Favorittmat?
Min mor sin. Generelt Italiensk/indisk/arabisk

Sjokolade eller vanilje?
Vanilje, klart. (Tilla-vanilla)

Liker du å kjøre fort?
Ja! Spesielt go-cart

Sover du med kosedyr?
No way.

Hva var din første bil?
Som jeg kjørte i? En renult (skrives det slik?)

Om du fikk treffe hvem du ville, hvem ville du helst truffet (døde eller levende)?
Camilla Collett, Martin Luther King Jr eller Nelson Mandela. Det er dem jeg kommer på i skrivende stund.

Favorittdrikk?
Det må jo bli appelsinjuice og sitron pressé.

Stjernetegn?
Scorpio, og det er fint, fordi "stjernetegnmerke" er en slags M med hale!

Spiser jeg enden på broccoli?
Ja!

Om jeg kunne fått nøyaktiv hvilken jobb jeg ville, hva ville det være?
Glassblåser, gartner eller sminkør under karneval i venezia eller Rio.

Om jeg kunne farge håret hvilken farge jeg ville, hvilken?
Jeg har jo farget det med henna en hel del ganger, men vil ikke farge det for øyeblikket.

Er glasset halvtomt eller halvfult?

Halvtomt. Da er det ikke så lenge til en kan få mer :)

Favorittfilmer?
Drømmen er den jeg kommer på nå.

Skriver du uten å se på tastaturet?
Ja, i alle fall nesten.

Hva finnes under din seng?
Gulvet og mobillader.

Favoittall?
2

Favorittsport?
Bading.

Kaffe eller is?
Kaffe er jo motbydelig, det må bli is.

Frase/ord du bruker ofte?
En kar, Herre og satan (ironisk nok)

Da vil jeg sende oppfordringen til Camilla, Bertine og Sunniva!

<3

1 Kommentarer:

At mandag, 04 desember, 2006, Anonymous Anonym skrev:

hei på deg!

Jeg har fylt på utfordringen. Sjå les, lover ikke spennende.

klem, glad i deg Camilla

 

Legg inn en kommentar

<< Home