Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

torsdag, oktober 5

Jeg kommer ut av skapet

På oppfordring skal jeg nå skrive noe på min blogg. Jeg ser selv at det er nødvendig.

Først vil jeg oppfordre alle som sitter hjemme i deres hjem til å komme på Bergen RU sin høstleir som starter i dag, kl. 15.45 på perrong 7. Hvis dere ikke rekker å møte opp, er det bare å komme innen søndag. Så kan dere få et stort kyss!

Og så vil jeg nevne at jeg er begynt å bli en liste person. Så nå er jeg herved kommet ut av skapet. Ja, det stemmer; jeg skriver lister over ting jeg skal gjøre uken som kommer, måneden som kommer og sånn generelt i livet mitt. Jeg lager lister over hvilke cd`er jeg må huske å kjøpe eller låne, hvilke bøker jeg må lese og hvilke byer jeg må ha vært innom før jeg dør. Til og med hvilke type mat jeg må prøve å spise, og hvilke type mat jeg må prøve å lage helt selv. Dette kan jo ikke ende godt.

Til sist vil jeg nevne at nå har jeg strøket et punkt av uke-listen min.

Skrive noe på bloggen min ٧ checked