Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

søndag, juli 9

Quarten

Da har jeg altså vært på Quarten. Hva kan en si, det var lyd, bilde og inntrykk hvert hundrededels sekund. Jeg var der tirsdag og torsdag og fikk da med meg:

Tirsdag
Torch åpnet kjempe bra, men det var desverre ikke så mange mennesker der.
The School husker jeg ikke, så de kan ikke ha vært så gode.
Wolfmother er noe en absolutt bør høre, vokalisten har en megatøff stemme og bandet spiller kjempe stilig.
Grand Island husker jeg heller ikke så bra, så inntrykk har de ikke gjort i en stor grad.
Opeth spilte råtøft, og ar absolutt noe en burde se.
We Are Scientists er søte mennesker som jeg egentlig ikke har et annet inntrykk av.
Placebo, hva kan jeg si? Kjempe bra, absolutt fabelaktig!
Arctic Monkeys... isj.
Tool var kjempe bra! Disse skal sjekkes ut seinere når jeg er vel hjemme igjen.

Torsdag
Extol var visstnok bra. Jeg var ikke helt klar for heavy rock for øyeblikket.
Superfamily er jo bra fra før av, og får pluss fordi de åpnet med internasjonalen på fransk!
Green Carnation husker jeg ikke, men skal sjekke ut når jeg er hjemme igjen.
Infadels var helt rå på scenen, men minnet litt mye om techno. Skal sjekke ut dem allikvel.
Blindside.. esj. For mye POD-ligning.
Death Cab for Cutie var kjedelig.
Satyricon leverte bra, sto på. Hørte ikke alt fordi jeg hadde litt ondt i ørene.
Depeche Mode leverte sinnsykt bra. Selv om mye helte til techno underveis, var dette absolutt høydepunktet!

Snakkes!

3 Kommentarer:

At tirsdag, 11 juli, 2006, Blogger Brage skrev:

Visste du at Jon blund var kommunist? Han var faktisk et av de viktigste propaganda-verktøyene i det gamle DDR!

 
At tirsdag, 11 juli, 2006, Blogger Fjeldstad skrev:

depeche er jo et konge band... Skulle vært der å hørt på hvis ikke Quart var en så utrolig dyr festival.

 
At onsdag, 12 juli, 2006, Anonymous Anonym skrev:

Brage: Ja, det visste jeg. He, he. Det er ikke helt tilfelfig valgt vettu.

Jokke: Depeche var helt greit, paa den maaten at ja de holdt en kjempe bra konsert men vet ikke i hvor stor grad jeg ville hort paa dem ellers.
Naar det gjelder quarten saa er tanken som saa: utnytt foreldre mens en kan :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home