Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

mandag, januar 15

Liste

På skolen har jeg måttet lage to lister: en liste over ting jeg liker, og en liste over ting jeg ikke liker. Disse to listene har jeg tenkt å poste i tilfelle a) du lurer på hva jeg liker b) du lurer på hva jeg ikke liker.

Jeg liker:

Chili

Latin

Billie Holiday

Såpebobler

Te

India

Kornsirkler

Bomull

Hvitløk

Armani-parfymen min

Hylleblomstsaft

Elskhug

Varme

Perler

Bade

Alvefolket



Ting jeg ikke liker:


Våpen

Fersk tomat

Ubåter

syntetisk mat

Techno

Vg

Haier

Feta ost

Paven

Kulde

Dill

Hybelkaniner

Sprøyter

kjøtt


Jeg har nå måttet utelate en hel del, men dette følte jeg var vesentlige punkter. Så da blir vel oppfordringen; nevn tre ting du liker, og tre ting du ikke liker.



Fred ut.





2 Kommentarer:

At onsdag, 31 januar, 2007, Blogger Sunniva Innstrand skrev:

Å nei! Fersk tomat er jo så godt!

 
At lørdag, 03 februar, 2007, Blogger Tilla skrev:

Nei, nei. Her har du misforstått.

Det er ikke mer enn en grønnsak med skall og fyll. Ikke mat :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home