Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

onsdag, januar 3

Harry Potter innleder nyåret

Da tenker jeg det er tid for årets første blogg. Dog, bloggen kommer rimelig sent for å være årets første, men det får vi overleve. Julen har gått for det meste til å spise, såve, bestille hotell og lese. Den lese biten er kanskje mest interessant, jeg har nemlig lest Harry Potter and the half-blood Prince. For min egen del synes jeg den forrige boken var best. Mange har erklært at de begynte å grine og hulke av denne siste boken. Jeg for min del begynte å gråte av den forrige. Når boken var ferdig, tenkte jeg at det umulg kunne komme en siste. At dette liksom var en fin avslutning, men selfølgelig kommer det en til. Jeg gruer meg litt til å ta fatt i den, og håper egentlig at det ikke skjer så mye. Synes denne boken utgjorde en fin avslutning. Men en kan vel aldri ane hva forfatteren tenker?








Vel,
Godt nyttår! <3


2 Kommentarer:

At tirsdag, 16 januar, 2007, Blogger Engeline skrev:

fin måte å innlede året på. skjønt, jeg er blant dem som synes denne er verre enn femmeren - hoppet over det ene kapittelet når jeg leste den på nytt.

Du har e finfin blogg, for øvrig - du er herved linket.

 
At lørdag, 03 februar, 2007, Blogger Tilla skrev:

Jeg linker deg også frøken!

Tilla-vanilla

 

Legg inn en kommentar

<< Home