Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

søndag, juni 11

sommer, død og splittelse

Da er eksamen unnagjort, solen har kommet og det er 7 skoledager igjen før sommeren.
Noen vi tenke at hva kan vel være bedre enn dette? Jeg mumler da i bakgrunnen at eksamen var kjipt, varmen tar knekken på oslo-afghanerene og jeg kommer aldri i hele mitt liv til å gå i samme klasse igjen (!). Jeg sitter hjemme og frykter siste skoledag. Da er vitnemålet ferdig, afghanerene er sikkert død og klassen blir oppløst. Vi går en mørk tid i vente.


Når bekymringene er lagt på hyllen ser jeg frem til en sommer med RU`ere i starten, stavangertur, quarten, Spania, Marokko, RU sin sommerleir og slapping av. Det kommer til å bli deilig. Det kommer til å bli sol, musikk, mat og bading. Alt hva en sommer bør innebære. Det som kommer i tillegg er en bonus verdt å ta vare på.