Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

fredag, juni 16

Jentefronten og eggstock . . .

Jeg sitter i stuen og skal snart på konsert. Min søster har bursdag, og solen er borte for noen timer.
Dagen i dag har gått med på å drikke (eller heter det spise?) milkshake, ristet melk, med Camilla. Vi satt en stund på capello med våre glass med ristet melk, før vi gikk litt rundt og tuslet. Vi snakket om det ene og det andre, blant annet 'Jentefronten'! Vi skal nemlig starte opp jentefronten her i bergen, og det kommer til å bli mega fett!
Sjekk ut www.jentefronten.blogspot.com

Ellers har jeg blitt enda mer trendy og fått meg ett 'Eggstock' armbånd rundt håndleddet. Det er grønt, noe som tyder på at jeg bare var der i går. Jeg synes ikke de som vant var noe bra i det hele tatt, og de som hadde en sang som het 'The beauty of my funeral', kunne få lov til å ha den selv. Jeg gikk ut. De kuleste, beste og absolutt mest nyskapende var Synkoke! De var et (som de sa det selv) "grunge-jazz"-band, noe som i seg selv er det kuleste jeg har hørt om! Disse folkene er absolutt verdt å høre igjen.

Me talast!

2 Kommentarer:

At mandag, 17 juli, 2006, Anonymous Anonym skrev:

Hei!
Hadde litt døtid, googla SynKoke, og fann bloggen din! Så kjekt at du likte oss:)

hilsen tangentmann Kristian

 
At fredag, 04 august, 2006, Anonymous Anonym skrev:

Har de laga jentefront?! Så flinke :D

 

Legg inn en kommentar

<< Home