Ex Auditorio

-frå tilhørarplassen

lørdag, juni 3

Muntlig eksamen uten stemme?

Nå sitter jeg i huset ved løvstakken og hoster og harker. Jeg har nemlig klart å påføre meg halsbetennelse og ellers andre irriterende halssykdommer. Jeg er livende redd for å miste stemmen, siden jeg i tillegg skal ha muntlig eksamen i neste uke. Da er det jo et poeng å ha en stemme slik at jeg kan gjøre det muntlig.

Når det gjelder muntlig eksamen føler jeg at jeg er helt i lykkeland, vi har nemlig fått vite at de eneste fagene vår klasse kan komme opp i er: N&M, KRL og Samfunnsfag (!). Med dette i bakhodet kan jeg prise meg lykkelig over trekningen, lene meg tilbake og nyte livet (men jeg er jo syk da, så det er en liten hake ved det).

Jeg fikk også utskrift fra alle standpunkt karakterende mine (unntagen skriftlig og muntlig eksamen), hvorav karakterene blåser meg overende og setter meg helt ut av spill. Jeg skal ikke gå nærmere inn på det, men la oss si: jeg er meget fornøyd med karakterene.

Ha en ellers nydelig dag!

(-og for å oppsummere; Verden ser ut til å klare seg relativt bra!)